dijous, 27 de febrer del 2014

ganxetejant...

Avui us porto un amigurumi! Últimament tot són novetats, doncs també m'he estrenat amb els amigurumis, vaig decidir començar per un de senzill, a veure si m'animo a pels següents....

He de dir que el vaig fer 40 miiiil vegades... i que després de provar i provar, desfer i desfer, i tornar-hi una vegada i una altra, al final el vaig fer amb 2 fils, sembla que és més facilot que no pas amb un de sol, allà al mig els meus dits no hi caben!!! ;)

És que jo també vaig d'un extrem a l'altre, de tamany gran al mini! Bé la qüestió és aprendre.
Us deixo amb unes quantes fotos, espero que us agradi.

Possiblement estaré uns dies absent, ja que ara mateix no sé que teixir i tampoc disposo de massa temps!


Fins aviat!






#ganxetadesdecolors

5 comentaris: