dimecres, 22 de gener del 2014

Bufandes de dues voltes

Hola a tothom;
Malgrat fa uns quants dies que vaig fer aquestes bufandes, aprofito el kit kat d'estudi per penjar una publicació més.

Bé, vaig començar per la verda, i em va encantar, el tipus de llana (molt fina i no pica), i escalfa un munt!!! Em va agradar teixir amb ganxet gran, per la facilitat i la rapidesa i vaig decidir fer-ne un altre amb tons blaus, aprofitant que havia de fer un regal per l'amic invisible de nadal.

Ara fa uns dies que he posat pausa als meus projectes de ganxet, ja que he de dedicar el meu temps a l'últim examen que tinc el dissabte, però a partir de dissabte, no penso deixar de ganxetejar ni un sol minut!

Així doncs, us deixo a continuació amb un tastet de fotos.

=)


Espero que us agradi





#ganxetadesdecolors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada