divendres, 29 de novembre del 2013

Ara... ja pot arribar el NADAL


Hola a tots i a totes, us presento el meu arbret de Nadal, oi que és bonic?

Bé, doncs aquesta ha estat la meva primera labor amb ganxet,  si si.. la primera...

Des que vaig conèixer a la Cristina, que sempre havia tingut ganes de cosir o fer quelcom, perquè tot el que feia era tant maco!!!! Fins que un dia va proposar juntament amb la Muntsa fer un taller de ganxet per elaborar aquest arbre.

 Quan em van donar el ganxet, ni tan sols sabia com agafar-lo i pensava que allò no estava fet per a mi. Malgrat això, només van ser uns pensaments d’uns quants segons, perquè quan li vaig agafar el “truquillo” em va encantar.

 Tot s’ha de dir que l’arbre va costar el seu esforç, i si no el vaig desfer 7 vegades no el vaig desfer cap, però bé, tot esforç val la pena.


Gràcies al taller, he conegut un altre món, el món del ganxet! I aquí estic, a veure si cada dia puc anar aprenent coses noves, que de ben segur que sí.

 Ah i també vull puntualitzar que estreno blog, o sigui que... encara estic en obres de futures creacions i modificacions.
Us deixo a continuació unes quantes fotos de l'arbret, espero que us agradi.


Gràcies a tots, en especial a tu Cristina.


=)



Ah i també gràcies a la meva mare, per regalar-me el fanalet.




6 comentaris:

  1. eiii, benvinguda al món dels blogs, pero et falta una coseta...el gadget de seguidors, que no em puc fer seguidoraaaaa. Petons

    ResponElimina
  2. Ahhh!!!, felicitats per l'abret es una monada i molt ben fet. Si necesites algo aqui estic.

    ResponElimina
  3. Oh!!! tu també per aquí! quina il·lusió! Gràcies doncs, crec que he posat bé el gatget... gràcies!

    Ens anem veient... :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. SIII, jo fa anys que hi sóc, primer amb un blog de cuina, i ara amb un de labors. Moltes graciesssss

      Elimina
  4. Hola guapa! Estic molt contenta que estiguis tan orgullosa del teu arbret ;) saps que la primera labor no s'oblida mai?????? Un petó i endavant amb el blog, ja et faré classes de blogger ;) Mua!!!

    ResponElimina